موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان

امور فرهنگی و تبلیغی و انفاق و خدمات رسانی

amam

یسرا شرکتی است که در زمینه حسابداری و حسابرسی موسسات خیریه فعالیت دارد و همچنین به طراحی و توسعه وب‌سایت‌های خیریه می‌پردازد. این خدمات به موسسات خیریه کمک می‌کنند تا مالیات خود را بهبود بخشند، تا بتوانند در بهبود جوامع نیازمند بهره‌وری داشته باشند.

همچنین، “یسرا” نرم افزار حسابداری خیریه را ارائه می‌دهد. این نرم افزارها به موسسات خیریه کمک می‌کنند تا در مدیریت مالی و گزارش‌دهی بهتر عمل کنند. از طریق این نرم افزارها، موسسات خیریه می‌توانند درآمدها و هزینه‌ها را به دقت رصد کرده، پیگیری پروژه‌ها و بودجه‌بندی را به بهترین شکل انجام دهند.

تاریخچه موسسه

مؤسسه تبلیغ و انفاق امام زمان علیه السلام که در سال 1379همزمان با ولادت باسعادت حضرت زهرا سلام الله علیها ، با هدف نشر فرهنگ مهدویت و انتظار و تحقق شعار شناخت و معرفت امام علیه السلام ، ایجاد محبت و انس با آن حضرت و شناخت تکالیف زمان غیبت تأسیس شده است، مجموعه ای مردمی ، مستقل، غیرجناحی ، غیر انتفاعی و فرا منطقه ای است. به این معنی که در کل کشور، ارادتمندان را درجهت نشر این فرهنگ دعوت می کند. برای تحقق اهداف خود از دو روش تبلیغ به معنی اعم، یعنی استفاده از تمام ابزار تبلیغاتی ، تولیدات تلویزیونی ، نرم افزاری، چاپ و نشر، جشنواره های فرهنگی ، ورزشی، نشست های علمی؛ همچنین انفاق و خدمات رسانی که این شاید از ویژگی های مجموعه میباشد، در جهت انس نیازمندان، با امام علیه السلام انجام می شود . شعار ما این است که هر کس در هر کجای ایران، از ارادتمندان به امام ( علیه السلام) است، عضو ماست .

انگیزه تاسیس موسسه

موضوع و اعتقاد به بحث امامت که امروزه تحت عنوان « فرهنگ مهدوی » متبلور شده است از ضروری ترین مباحث اسلام و سیره اهل بیت علیهم السلام است که بسیاری از مباحث، اعم از توحید و معاد، نهایتاً به این موضوع برمی گردد و از این جهت، فرهنگ مهدویت را می توان به عنوان رمز تربیت بشری نام برد. آن گاه که اعتقاد و باور و در یک معنا، موالات اهل بیت علیهم السلام در جامعه، ظهور و بروز پیدا کند، بسیاری از مشکلات جامعه بشری، اعم از یأس و ناامیدی، فساد و تباهی ، افسردگی و تفرقه و دهها بیماری بشری از بین خواهد رفت . از آنجا که این موضوع متأسفانه در بین متشرّعین مورد غفلت واقع شده است، مجموعه ای تحت عنوان « مؤسسه تبلیغ و انفاق امام زمان علیه السلام » تأسیس و در جهت نهادینه کردن فرهنگ امامت در جامعه آغاز به کار کرد .

اشتراک گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

amam

موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان

امور فرهنگی و تبلیغی و انفاق و خدمات رسانی

سایر موارد

kurdoatan

حمایت از بیماران دیابتی استان کردستان

حمایتی1

وزارت کشور

saqz

موسسه خیریه سبحان

امور خیریه

سازمان بهزیستی